|
SUSISIEKITE SU MUMIS |
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAIAr reikalinga papildoma įranga?Jei jums reikalingas tik virtualus biuras, skambučius galite nukreipti į kitus telefono numerius ir papildoma įranga jums nereikalinga. Kokia telefoninė įranga reikalinga norint naudotis paslauga?Jei paslauga naudositės biure arba kitose patalpose, jums bus reikalingi IP telefonai arba IP adapteriai, prie kurių galėsite prijungi įprastus telefono aparatus. Ar galiu naudotis paslauga išmaniuoju telefonu?Taip. Dauguma šiuolaikinių išmaniųjų telefonų turi SIP klientą. Taigi galėsite turėti du telefonus viename. Ar bus gera pokalbių kokybė?Pokalbių kokybė labiausiai priklauso nuo interneto kanalo, skirto telefonijai kokybės konkrečioje naudojimosi paslauga vietoje. Pasikonsultuokite su mumis, kaip užtikrinti geriausią interneto kokybę konkrečioje jūsų buvimo vietoje. Kur yra jūsų paslaugų serveriai?StartBox serveriai yra viename iš pagrindinių Lietuvos duomenų centrų. Serveriai prijungti prie plačiajuosčio interneto optiniais kabeliais, kad būtų geriausiai pasiekiami iš betkurio Lietuvos ar užsienio tiekėjo. Esant poreikiui nuo mūsų serverio iki jūsų biuro gali būti realizuota dedikuota VPN linija maksimaliai pokalbių kokybei užtikrinti. Ar galiu naudotis paslauga būdamas užsienyje?Taip. Tačiau nepamirškite, kad pokalbių kokybė priklausys nuo interneto, kuriuo naudosites, kokybės. Ar faksimiliniams pranešimams siųsti reikės specialios įrangos?Paprastai tiek siųsti, tiek gauti fakso pranešimus galite naudodamiesi el.pašto programa. Jei norėsite išsiųsti dokumentą su parašu ar antspaudu, prieš tai jį nuskenuokite. Ar galiu naudotis StartBox paslauga su kito fiksuoto ryšio operatoriaus linijomis?Taip, jei operatorius yra pasirašes su mumis bendradarbiavimo sutartį. Ar galiu priimti skambučius bei skambinti iš StartBox per savo GSM operatorių?Taip, tačiau papildomai jums teks įsigyti GSM sietuvą. Kaip gauti vartotojo instrukcijas?Vartotojo instrukcijos yra patalpintos ineternete adresu http://helpdesk.tenesys.eu |
|