|
![]() ![]() SUSISIEKITE SU MUMIS ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Suteikia galimybę stebėti kitų ofiso darbuotojų telefonų būseną. Administratorė visada žinos Jūsų būseną prieš persiųsdama kliento skambutį (kalbate telefonu, esate aktyvavę peradresavimo funkciją, esate aktyvavę netrukdymo funkciją) ![]() Atėjus skambučiui, skambės vienu metu Jūsų ofiso, namų bei mobilus telefonai. Skambinantysis sujungiamas su tuo telefonu, kuris pirmas atsilieps į skambutį. ![]() Priklausomai nuo laiko, ar numerio iš kurio skambinantysis Jums skambina, yra galimybė įeinančius skambučius apdoroti skirtingai, t.y. atmesti, persiųsti į kitą numerį, aktyvuoti balso paštą, aktyvuoti pranešimą apie darbo laiką ir t.t. ![]() Faksogramų priėmimui ar siuntimui nebereikalingas fax aparatas. Šį darbą Jūs tiesiogiai galite atlikti iš kompiuterio. Faksogramas galite gauti tiesiai į el. paštą taip pat siųsti iš el. pašto arba per internetinę naršyklę. ![]() Virtualiam konferencijų kambariui suteikiamas trumpasis ir miesto numeris (jei to reikia). Konferencinių kambarių gali būti keletas ir vienu metu gali vykti daugiau nei viena konferencija. Konferencijos nariai yra autentifikuojami kai jie jungiasi į konferencijos kambarį (įvesdami konferencijos kambario PIN kodą). ![]() Kompanija gali priskirti atskirą išorinį numerį į kurį paskambinę įmonės darbuotojai galėtų perklausyti jiems paliktas balso pašto žinutes. Tai paprasta ir nesudėtinga prieiga prie balso pašto dėžučių. ![]() Galimybė siųsti žinutes vienam ar keliems įmonės darbuotojams iš karto. ![]() Ši funkcija sumažina skambučių srautą, kuris pasiekia įmonės administratorę, taip pat efektyviai nukreikia skambinančiuosius pas reikiamus darbuotojus (kaip pvz.: pardavimų skyrius, aptarnavimo skyrius, gedimų registravimas ir t.t.) |
|