|
SUSISIEKITE SU MUMIS |
Išplėstinės IVR funkcijosCall Queues – skambučių eilės Naudojant skambučių eiles yra galimybė atsiliepti į daugybę skambučių ir juos paskirstyti agentams pagal tam tikrą logiką. Tolygiai paskirsto agentų/darbuotojų apkrautumą, padidina efektyvumą, padidina klientų pasitenkinimą (nes į skambutį atsiliepiama kur kas greičiau ir atsiliepia reikiamas agentas/darbuotojas). Call Queue Reports and Statistics – skaimbučių eilių ataskaitos ir statistika Detalizuotos skambučių eilių ataskaitos ir statistika yra labai svarbūs skambučių centro efektyvumo stebėsenai. Efektyvumo informacija: skambučių ataskaitos, atsilieptų/praleistų skambučių ataskaita, skambučių išsibarstymo ataskaita, agentų darbo ataskaita, agentų statuso ataskaita. Ši informacija padeda optimizuoti įmonės žmogiškus resursus ir verslo procesus. Access Conferences from Public Numbers – Konferencijų kambario pasiekimas neesant ofise Net ir neesant ofise yra galimybė sukurti ar prisijungti prie konferencijų kambarių. Jūsų klienai taip pat gali prisijungti prie konferencijų kambarių tiesiog skambindami am tikru atskiru miesto numeriu, priskirtu konferencijoms. Call Screening – įeinančių skambučių stebėsena Tai įeinančių skambučių filtravimas pagal tam tikrus parametrus, t..y. skambinančiojo numerį, laiką ir t.t. Skambučiai, kurie neatitinka tam tikrų parametrų, yra atmetami. |
|